.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش قیمت آب در مرحله دوم هدفمندی

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید مهدی ثمره هاشمی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح همزمان دو طرح تله متری در لرستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار داشت: به طور حتم تعرفه آب هم مثل تعرفه برق، گاز و سایر حامل های انرژی در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: البته عدد و رقم دقیق این افزایش را نمی دانم و باید منتظر تصمیم رئیس جمهور بمانیم ولی پیشنهادات خود را به ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرده ایم.

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: این افزایش حدود 400 تومان در متر مکعب پیش بینی شده و این رقم پیش بینی خود من است ولی باید منتظر بمانیم که عدد واقعی از طرف رئیس جمهور چه میزان تعیین می شود.

وی در ادامه سخنان خود به پروژه های آبفا اشاره کرد و گفت: بیش از 460 طرح آب رسانی و فاضلاب شامل 230 طرح آبرسانی و به همین میزان طرح فاضلاب در کشور در دست اجرا است.

ثمره هاشمی ادامه داد: علاوه بر اینها احداث نزدیک به یک هزار طرح آبرسانی و مجتمعهای روستایی را نیز در دست اجرا داریم.

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ها نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، یادآور شد: بودجه ای که ما برای امسال پیشنهاد کرده ایم حدود سه هزار میلیارد تومان است با این حال منتظر چاپ و انتشار بودجه هستیم تا ببینیم که چقدر بودجه اختصاص یافته است.

وی تعداد طرح هایی که امسال در کشور به بهره برداری می رسند را 35 طرح فاضلاب و 27 تا 30 طرح آبرسانی اعلام کرد و ادامه داد: فردا یکی از طرح های بزرگ آبرسانی در شهر کوهدشت افتتاح می شود و طرح های خوبی هم در حوزه فاضلاب در لرستان در دست اجرا است.

مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اذعان به اینکه رقم میانگین تحت پوشش بودن فاضلاب در لرستان بیش از میانگین کشوری است، گفت: درصد میانگین پوشش در کشور حدود 37 درصد ولی در لرستان بیش از 50 درصد و در خرم آباد بیش از 90 درصد است.

ثمره هاشمی عنوان کرد: با این وجود وضعیت خوبی بر استان حاکم است البته برای اتمام طرح های باقیمانده در حال تلاش هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
ای مسئولین آیا خبر دارید الان به مدت 5روز است که آب منطقه سرخرود وحومه قطع بوده بطوریکه حتی طهارت نیز مشکل شده؟ پس این اداره آب وفاضلاب روستایی محمودآباد چه کار میکند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.